Vi lever i ett fritt land och JAG FÅR TYCKA VAD JAG VILL!!

Först tänkte jag inte kommentera MEN...
Du har verkligen fått detta helt om bakfoten...
Kasta skit...kanske jag har gjort men inte på DIG!! (inte just nu iaf)
Glädjas...det vet jag inte om jag nånsin kommer att göra.
Motarbeta?? Ja du om nån borde ju veta vad det innebär, för vad höll du på med för ett par månader sen?
Men det svänger ju fort i "din/er värld" för det är ju BARA ATT DRA ETT STRECK ÖVER DET å gå vidare.
Eller??
MEN det finns ju en sak som jag är besviken på...fruktansvärt besviken på!
Å det är ju att man kanske ska rensa upp sina gamla skulder man redan har innan man kan handla på som vanligt igen...
Mer än så behöver jag nog inte säga (skriva) för jag tror att alla inblandade vet vad jag syftar på.
Att sätta en av sina allra närmsta i en sån sits är otroligt hjärtlöst och egotrippat!
Så anser jag det iaf...

Vi lever i ett fritt land och JAG FÅR TYCKA VAD JAG VILL!!

Ja profissionell hjälp borde ju du veta vad det är...eller just ja, det får man ju inte säga högt nej. Bättre att sätta någon annans namn på tabletterna!

Hoppas ni alla därute njuter av era liv...
För det gör jag VARJE dag vare sig det är upp eller ner!
Livet ska levas!!
Kram ♥











Kommentarer
Postat av: Tobias

RING MIG GENAST NÄR DU SER DET HÄR. JAG LOVAR ATT JAG LETAR UPP DIG ANNARS. DET RÄCKER NU!!!

2010-09-27 @ 12:51:17
Postat av: Anna

Nu räcker det Helena!! Du är fruktansvärt feg som skriver detta i din j_vla meningslösa blogg!!!! Prata med människorna ögo mot öga istället!!!! Lr nä just ja... du e ju för feg för det! Bara för att ditt liv e helt meningslöst och att du har flyttat hem till din morsa, behöver du inte ställa till andras liv mer. Jag förstår att du måste vara j_vligt bitter, men låt människor få läka och sluta trakassera!! Polisanmälan... kanske vore på sin plats så du håller käften!!!!!!!!!!



Kram <3

2010-09-27 @ 15:36:42
Postat av: Conny

Anna, du VET vad jag sagt till dig:



Man ska inte prata med fula människor! De kan få för sig det är ok att se ut så!

2010-09-27 @ 15:59:16
URL: http://connys.blogg.se/
Postat av: Susanne

Man ska inte lägga sig i jag vet men jag kunde inte låta bli!Det är ju inte Helena som hängt ut någon här utan det gjorde ju personen som la upp en kommentar i bloggen eller?För nu vet vi ju alla vem det handlar om och det visste vi inte förrut?????

2010-09-27 @ 19:13:21
Postat av: Anna

Susanne: du e inte så smart va???????

2010-09-27 @ 21:13:01
Postat av: Susanne

Det va inte jag som avslöjade mig själv hahaha

2010-09-27 @ 21:29:41
Postat av: Anna

Susanne: Och hur vet du vem jag är??? Hahahahaha

2010-09-27 @ 21:59:56
Postat av: Susanne

Ja jag får väl referera till ditt inlägg 21:13

2010-09-27 @ 23:55:22
Postat av: Anna

Susanne: å jag refererar återigen tillbax till 21.13.........<3

2010-09-28 @ 12:18:34
Postat av: Anonym

En blogg är till för att man ska få skriva av sig med sina tankar och funderingar, och även skriva vad man tycker och tänker, utan att andra ska lägga sig i. Ingen har tvingat er som kommenterar att läsa denna blogg. Endel kommentarer är helt otroliga. Tycker verkligen att ni ska tänka på hur ni skriver och en del kommentarer är verkligen kränkande.

Om ni nu tycker att Helena beter sig dåligt, tänk på hur ni beter er..

2010-10-06 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0