Önskelista!

Ja det är ju snart jul så man måste ju börja med en lista så smått;)

*En lägenhet, ett EGET hem!!
*Ny bil...en bensinsnål!
*Ny vinterjacka...en lång en som täcker rumpan.
*Nya vinterskor, ett par stycken...när vi ändå är inne på kläder:)
*En utlandsresa...till ett VARMT land! (en veckas semester skulle ju va helt underbart!)
*Ett fast jobb, det skulle underlätta i många aspekter.
*En miljon...ja jag tar gärna emot fler om nån har till övers, för då kan jag köpa allt på listan utan problem!

Ja det va väl kanske inte en lista på smått vis men önska måste man ju få göra iaf;)

Snart är det jul igen...någon mer än jag som tycker att det är MYYYYYSIGT????

Kramiz mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0