Lördagen snart till ända...

Skönt att ha en helg utan något planerat.
Det hör inte till vanligheterna.
Å med tanke på förra helgen så är det ju ganska skönt att ha en alkoholfri helg...om man säger så.
Idag har jag å Ebbis skrotat runt "här hemma" fixat lite med div saker. Flyttat runt lite möbler osv...
Längtar till vi får ett "eget hem" igen!
Hoppas att detta kommer S.N.A.R.T!
Jag har lite på G...
Eller jag har ganska mycket på G...
Livet rullar på som man säger.

På em idag så va vi till broder en sväng, Nellie jobbade så det va grabbarna å fotboll som gällde:)
Alltid lika trevligt på Diskusgatan:)

Imorgon ska vi in till stan å träna...jag å Ebbis. Jag tränar styrka å Ebbis går på KMTI Barn:)
Sen får vi se vad som händer...
Man vet aldrig vem som får sig ett oväntat besök;)
I dessa tider så kan det bli vem som helst...

Hoppas ni har en bra helg, för det har vi!

Kramiz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0