LIVET...

Jag älskar LIVET...
Jag älskar dom flesta som finns i mitt LIV...
Men jag hatar även väldigt många i mitt LIV...
Några ligger mittemellan...tycker om dom men älskar dom inte liksom, förstår ni?!
Jag är verkligen glad för dom människor som finns i mitt LIV som jag älskar!
NI gör mitt LIV värt att leva!
Mitt LIV går UPP å sen går det NEEEEER...just nu är det NER!
När hösten kommer, då blir det MÅNGA nerförsbackar, det blir väldigt jobbigt att ta sig UPP igen...
Å det går fort när det väl slår till, det kan svänga på bara en dag.
Just nu är jag glad för mina nära å kära...som finns där för mig, en del lite mer en del lite mindre men det känns som ett stöd ändå liksom.
Är ju ganska bra att ställa till det för mig i mitt LIV oxå.
Impulsiv som jag är...
Å när det gått för långt ja då är det för sent:(
Att jag aldrig lär mig...detta är ju tusende gången!!
Man börjar ju undra lite om när man ska lära sig i LIVET...av LIVET!
Man börjar närma sig den magiska gränsen 30...man tycker ju att man borde lära sig nån gång,eller??
LIVET är som en lång hård skola...å det känns som den aldrig tar slut!!
Har just nu tagit ett stort beslut i mitt terräng-liknande liv...det känns bra det gör det!!
Jag tror att det kommer bli bra, hoppas det kommer bli bra...det är inte för min skull utan det är för mitt ALLT här i livet!!
Som sagt mitt liv tar många snabba vändningar...detta är ett av dom! En ganska stor vändning vill jag säga!


   

<3 DU ÄR MITT ALLT MIN ÄLSKADE LILLA VÄN <3
<3 DU KOMMER ALLTID VARA NUMMER ETT FÖR MIG <3
<3 JAG OFFRAR MITT LIV FÖR ATT DU SKA FÅ DET BÄSTA <3
                    <3 JAG ÄLSKAR DIG <3



Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas du mår bättre snart.Aldrig roligt att va nere i svakorna.

2010-09-23 @ 18:59:31
URL: http://wwwtrollmors.blogg.se/
Postat av: Fia

Hoppas det känns bättre snart vännen! Inte kul att du ska må dåligt! Stor kram!!

2010-09-24 @ 07:09:19
URL: http://fiaograbbarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0