Söndag...

Hej på er!
Nu va det ett tag sen sist...
Har jobbat mycket på sistone så bloggen är inte prio ett.

Bilen har vart på lagning å vinterdäcken är på, så nu är det bara att vänta å se när det blir något med bilen nästa gång...jag verkligen älskar min bil, eller inte. Men det är ju inte sååå lätt att köpa en ny, bara sådär...jag är inte gjord av pengar...tyvärr:( Nån gång ska väl jag oxå få köpa en ny bil.

Idag är det TVÅ månader kvar till JUL...fattar ni, snart ska stakarna fram i fönstret å tomtarna fram på hyllorna. Jag bara ÄLSKAR jul!! Myyyys är det!
Tänk å få göra pepperkakor å pepparkakshus...å lussekatter. Mumma!

 

Imorgon ska det premiär-tränas på NYA KMTI!!
Skönt att komma igång igen...
Ebba var där och premiär-tränade idag, hon tyckte det va sååå fint!
Det tyckte jag mä...det va enormt stort, å så fräscht å fint.
Ska bli riktigt roligt att träna.
Som sagt imorgon är det min tur:)

Jobb imöra em/kväll, sen är det EBBIS-vecka!!
LÄNGTAR efter mitt ♥
Ska bli skönt att ha henne hemma igen!

NU fortsätter Beck...

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag haft...

♥KrAm kRaM♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0