Mitt liv för den som är intresserad...

From nu så kommer jag inte ödsla någon energi, tid eller en enda bokstav till på tragiska människor i min blogg.
Ni som fortfarande vill läsa min jävla meningslösa blogg om mitt bittra liv...VARSEGODA!! 
Det är ju upp till er...som sagt vi lever i ett fritt land!


JAG har iaf haft en helt sjukt rolig helg i Stockholm med mina underbara vänner...ÄNTLIGEN!!
♥ Hanna, Sandra, Helena å Jag ♥
Vi fyra höll ihop under gymnasietiden, men sen blir det ju så att man går åt lite skillda håll efter man slutar...
Sporadisk kontakt har vi haft, men det va längesen vi träffades ALLA på engång.
 Mina söta!

Vi åkte hem till Sandra som nu-mer bor i Stockholm, hade en sjukt rolig vinkväll i fredags som spårade lite väl mycket i slutet kanske...men men så får det bli ibland.
På lördag hade vi en tokmysig dag på Söder...som på kvällen fortsatte med mera mys hos Sandra.
Helgen gick fort, på söndag va det dax att åka hem:(
Jag är sååå nöjd med helgens bravader.
Kommer inte dröja så länge tills det blir en favorit i repris.

 

PUSS Å KRAM ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0