Tjihoo!!

JAAAA!!! Idag gick min bil igenom besiktningen. Var iväg förra Fredan men då va det gaaanska många fel, men bilen har vart på lagning å ja idag så gick det bra! Ja ä så gla fast ett par tusen fattigare:( Nu ska bilen säljas. Bort med skiten (bra reklam va...fast det är ju inget jag skriver i blocketannonsen;))

Har jobbat ett par timmar idag, det va skönt! 

Hoppas på fint väder imöra...ska fan sola:) 

Jag bara undrar, VAD ska jag ge till henne i present?? Hon betyder och har betytt sååå himla mycket i vårt liv de senaste åren...vill att det liksom ska vara speciellt. Jag får grunne lite på detta...

Ja det är mycket man får grunna på nu för tiden, jag vill vara liten igen så man slipper tänka å må som vuxna måste göra...varför???

Nä nu står John Blund å kastar grus i ögonen på mig, bäst att lägga sig innan man somnar sittandes.

Tjing på er!! 


Kommentarer
Postat av: Fru S

Åk till Sunne och köp lite glaskonst. Klenell gör jättefina konstverk, kan säkert beställa något personligt. Fick själv ett fint träd med en personlig hälsning på. Du får fin konst som inte "alla" har.



http://www.klenell.com/

2010-06-15 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0