Tiden den bara går å går...

Redan måndagkväll...En UNDERBAR dag har det varit med SOL SOL SOL!! Jag ÄLSKAR sol och värme...jag kan aldrig få nog av det!
Vi var till Dyvelstenen sväng idag. Ebbas kusiner bor där. Ett trevligt besök med mycket lek å bus!
Ikväll var vi på 2-årskalas hos Elsa, trevligt det med. Fin tårta, tyvärr hade jag inte kameran med mig...

Jag såg en film igår kväll, "Shutter Island" den va verkligen jättebra å spännande! Rekomenderas! Tråkigt bara att man ska behöva sitta å kolla på en 19 tums tv. Men jag känner verkligen inte för att köpa någon ny nu innan jag flyttar, det får vänta tills jag hunnit spara ihop lite pengar...en ny DVD behövs ju oxå:( Bara en massa utgifter hela tiden, jag blir så trött, pengar hit å pengar dit. Ja så är det väl för de flesta kan jag tänka mig... Nä man skulle bli miljonär eller så kanske man skulle gifta sig med en miljonär. Nån som känner någon singelmiljonär?? Hahaha...

Två dagars ledighet till sen är det jobb HELA midsommarhelgen... Skönt på ett sätt för då slipper man planera, inhandla osv men ändå så vill man ju vara med lilla ♥ MEN vi får väl hoppas att hon får det bra hos pappan...han har säkert planerat en massa skoj:)

Nu ska jag sova!

Kraaaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0