Ska man liva upp bloggen igen kanske??

Ja här va det längesen man skrev ner nåt...
Jag läser ju tusen andra bloggar så jag har inte tid att skriva min egen. Men har nu insett att en blogg kan vara ganska bra att ha i framtiden...främst för Ebbas skull,med utveckling osv för det händer ju så mycket med min lilla skrutta. Shit hon börjar bli stor nu, det går fööör fort. Förra veckan lärde hon sig att cykla utan stödhjul, å nu bara cyklar hon HELA tiden! Mest skrämmande är ju att nästa år ska hon börja skolan (nollan) då har man ingen liten tjej längre... PANIK!! Nä det har jag faktiskt inte eller jo det har jag, man känner ju lite panik över saker å ting.
Som sagt jag ska verkligen skärpa mig med mitt bloggande... Fast jag har inte bestämt mig om jag ska lösen ordsskydda bloggen, man blir ju lite begränsad av vad man ska/kan skriva. Jaja jag ska ta mig en funderare, för egentligen skiter jag ju i det för jag skriver ju vad jag vill på min blogg, eller??
Ska se om jag kan snygga till själva blogg layouten, hade bra koll på alla koder å skit ett tag men har tappat det men det kanske kommer tillbaxs om man börjar kolla lite på det igen. Måste ju snygga till bloggen lite...

Idag ska jag göra lite ärenden på Kil, Änglarum en sväng å fixa lite saker. Till Hanna å hämta lite saker jag lämnade där i helgen. Å sen är det utgång ikväll. Ska till Becci på tjejfest, "Pretty in pink" är temat! Vi får se hur rosa jag blir, ska ta lite bilder så får ni se...

Ja ni får ha en bra dag mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0