Pretty in pink!

Tack Becci för en bra ordnad fest!

En rolig kväll hemma hos Becci, kul att träffa kompisar som man inte träffar så ofta annars. Å få träffa NYA människor. Å sååå god mat var det oxå, det var beställd buffe från Oliven, så GOD det kan rekomenderas!
Senare på kvällen, som alltid så går det verkligen inte att ALLA går till samma ställe...varför ska det aldrig lyckas?
ALDRIG mer Harrys säger jag...det sa jag redan igår men alla höll inte med mig. Så jag offrade mig å gick in men sen tillslut så var ju hälften borta ändå, konstigt det där? Så, nu gör jag en oackt med mig själv, No More Harrys!!

Känner mig jäkligt negativ just för tillfälle å det kanske märks ganska väl på mig som säger precis vad jag tycker å tänker, kanske inte går hem hos alla men men... Jag är JAG å jag beter mig precis som jag vill!! Så dä så.

Här kommer lite bilder från igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0