Midsommar.

Sommarens höjdpunkt är här! Midsommar...och jag sitter på jobbet när alla andra (eller ja de flesta...) sitter nånstans på en somrig plats å dricker och äter gott. Fast dom tjänar ju inte alls lika bra med pengar som jag gör, har ju precis fått lön som man inte spenderar ett öre av å så tjänar man massa extrapengar oxå. Ser fram emot nästa löning!!
Har några fina kort på min midsommarfina tös men dom får ni imöra...

Imorgon kväll drar jag å Ebbis in på bio. Shrek´s nya film har smygpremiär å jag fick tag på biljetter, tjihooo!!! Det blir myyyyys dä!!! Äta Mäccan å köpa massa godis å dricka...mumma!!

Nu ska jag ta mig en macka sen tror jag det får bli sängen här på jobbet...finns inte såååå mycke roligare saker att göra.

Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0