Fullt upp denna soliga onsdag!

Uppe i ottan för att åka iväg å vara barnvakt, dä ä grejjer det! Teo var den som skulle passas, snällare unge får man ju leta efter. Tycker det känns kul att få "passa" andras barn ibland istället för att ha med sig sin egen hela tiden, man blir ju en aningen tröttare på sin egna lilla skruttskitunge;) som kan och vet hur man ska reta gallfebern på sin mamma.

  

Han är ju bara föööör söt den lilla godingen♥

Sitter just nu i soffan å inser att fasiken va jag kommer ha träningsvärk imöra, spelade match med korplaget förut på stenhård plan...det VA väldigt jobbigt vill jag lova. Tänk om man kunde få ha lite mindre att bära på å då menar jag inte nåt man bär på höften utan liksom mindre fett som på nåt konstigt sätt bara sätter sig huuuur lätt som helst på höfter å mage, man kan ju inte skylla på att man precis fått barn heller för nu är det fasiken över fem år sedan hon pluppade ut. Hmmm undrar vad man kan skylla på nu? Dåliga matvanor eller ett stressat liv, ja jag vet inte...nåt är det iaf.

Idag hade vi besök av Casandra å barnen, MYCKET trevligt! Barnen leker så himla bra ihop. Å vi mammor leker ju så bra ihop vi oxå. Hahah:) Vi kommer att semestra nere på kusten vid deras husvagn, Ebbis hon längtar å väntar tills vi ska åka...å det gör jag med!

Nä nu får det vara nog för idag.
Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0