Dagen efter...

Inte många knop idag. Är allmänt seg. Det blir en tidig kväll ikväll känner jag...

 

Jag dagen efter...

Skulle ju behöva plocka lite här hemma oxå men hittar ingen lust till det heller...
Ser ut som ett bombnedslag här...är ju på väg att flytta, om 1,5 månad ska jag vara ute från min lägenhet.

Flyttkartonger överallt, skitigt värre. Notera tvn som står på stolen det är den enda som funkar här hemma. När åskan gick som mest sist så gick den stora sönder samt DVD:n. Det är två av sakerna som står högst upp på inköpslistan när jag flyttar in i nya lägenheten, när det nu blir? För som sagt jag ska ju flytta...hem till mamma. Det får bli ett litet depå stopp där innan jag drar vidare in till stan...

Tjing på er!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0