BRÖLLOP!

Vilket bröllop! Så vackert å fint! Allt klaffade å va välplanerat, kul att se på och följa framför tv-rutan.
Å sen talen då, kungens var väl sådär man tycker att han skulle ha lärt sig vid det här laget att sluta läsa innantill men han står fortfarande å tjuvläser på pappret å stakar sig fram. Sen var det Olle Westlings tur att tala, å som han gjorde det med bravur tycker jag! Undrar om han va nervös fast det märktes inte, för han talade till miljontals människor som han aldrig gjort något annat. Å sen, ja sen då var det Prins Daniel´s tur att tala till sin fru. Vilket underbart tal, jag satt å bölade, det var verkligen sååå fint. "Å Viktoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så" *snyft snyft* Det va så bra, ja jag blev helt tagen...

 

 

En historisk dag var det igår å jag fick vara med å uppleva den. Synd att jag inte fick smaka på all god mat dom fick. Å tårtan, den såg ju bara fööör smarrig ut!

Jag satt faktiskt inte bara framför tv:n hela dagen igår, nä jag var på 3-års kalas oxå....igen. Oliwer hade sitt stora kalas så vi var dit å fick oss en bit av hans goda tårta. Mumma!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0