Bergvik...

Hämtade Ebbis efter lunch idag å vi åkte in till stan, gick lite på Bergvik men det går liksom inte att slö-strosa när man har Ebba med sig, hon kan verkligen konsten med att försvinna från min sida... Ibland slår hjärtat fortare än vanligt. Jädrans skitunge säger jag bara, skrämma slag på mamma sådär. 

Men en glass var vi tvungna att köpa...



Åkte till Toy´s, leksaksaffären oxå för det skulle inhandlas 3-årspresent till Oliwer som fyller år på torsdag. Fasters lilla skitunge blir stora grabben. Så nu är presenterna fixade...

Annars har det vart en ganska tråkig dag i mitt liv, orkar inte mycket nu det är alldeles FÖR mycket som snurrar i mitt huvud just nu, 1000 saker... Jag vill vara bekymmerslös,går det??
Skulle ha packat lite mer kartonger oxå men det hinns väl med...jag är nog en sån människa som måste ha lite press på sig för att det ska hända något.

Sitter å ser på VM, det är något visst med det. Ljudet på tvn, kommentatorerna, eftersnacket... Syns bara att inte Sverige är med, det hade ju vart liiite mer intressant då. Men men är man inte nog bra ja då ska man inte vara med.

Nä nu ska jag spana runt på nätet efter en PERSONLIG present. Tack för tipset Fru S:)

Kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0