Äntligen är denna långa midsommarhelg över...

Ja den har vart lång.
Tycker jag...
Jag har jobbat...MÅNGA timmar.
Bra i plånboken nästa löning. Dä giller vi!!
MEN nu är den snart slut å sommaren går vidare...mot mörkare tider:( '
Usch jag tycker inte om att säga så, men det är ju sanningen, vid midsommar vänder det.

Igår efter jag slutat jobba så la jag mig i solen en sväng, man vet ju aldrig när sommaren tar slut...kan ta slut fortare än vad man tror.
Sen blev det bio med Ebba. Shrek! Den va bra å Ebba var nöjd.
Efter bion så blev det ju förståss Mc Donalds...
Sen åkte vi hem till Kil, vi tog en sväng förbi broder å Nelllie, där var vi resten av kvällen.
Trevligt å mysigt va det ♥
Sen åkte vi hem å SOV!!
Både jag å Ebbis va trötta.

Idag har jag jobbat igen å jag gör det fortfarande, ända till imorgon kl 9:00.
Efter jobbet imöra så måste jag köpa hårfärg för nu kommer utväxten...:(
Sen ska jag iväg å kolla på ett förråd i Kil som jag nog ska ställa mina möbler i under tiden jag bor hos mamma. Hoppas hoppas hoppas att jag får plats med mina saker där....Det återstår att se.

Kort från helgen kommer under måndagen...

Kram mina vänner ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0