Jobb jobb å jobb...

Har jobbat hela Fredag (12timmar)
å hela lördag (12timmar) plus att jag gör natten
så jag slutar klockan 09:00 på söndag möra...
SEN är jag ledig!
Jag har SEMESTER i en hel vecka!
Ska bli suuuuuperskönt!!
Fast veckan ska spenderas i lägenheten
Packning av det sista i lägenheten för att i slutet av veckan kunna flytta det mesta till förrådet som sakerna ska stå i...
Ska bli skönt när allt detta ä klart!
Visst ska jag hinna med en hel del roligheter under veckan oxå...
En hel del vin ska drickas...en HEL DEL!!!
Det behöver man om man ska packa...

Nu ska ja krypa ner i den oerhört obekväma sängen på jobbet å  läsa lite å sen försöka sova ett par timmar innan det är dax att gå upp igen. Men då är det inte många timmar kvar förräns jag får gå hem!! Slutar ju 9:00 te möran. Så man kan ju säga att jag har en ledig söndag!

Annars hade det ju vart 30-årskalas ikväll x2, men jobbar man så jobbar man å det känns helt okej faktiskt. Finns mycket annat trevligt och roligt att se fram emot så det går ingen nöd på mig...tror att de klarar sig vääääldigt bra utan mig.

Sov Gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0