Idag är det SOL...

Å jag vill bara UT UT UT UUUUUUUUT!!!!
Packade på ganska bra igår å jag tror jag ligger ganska bra till...Inför flytten på söndag...
Så jag kan nog sola lite idag!

Annars då??
Jo dagarna i mitt liv rullar på i rasande fart...
FÖR FORT!!!
Hoppas hela hösten går lika fort!!
Annars kommer jag få krupp...

Ebbis är ju på dagis nu i två veckor, hon verkar trivas bra...känns det som iaf.
Men mamma är fortfarande skeptisk till detta fenomen....DAGIS!
Nä bara massa ungar överallt...ingen har koll på nåt.
Det är min känsla/bild på det hela.
Men om två veckor ska hon till MONA!
Tills hon börjar på sitt riktiga dagis...

Nä nu ska det göras något nyttigt, kan ju inte sitta här å slösa på soltimmarna;)
Ikväll blir det RÄKFROSSA på Killingen med brudarna!
Sen blir det ut i stan...
TJIHOOOOOOOOOO!!!
Ska bli roligt!!

Ha de bra!
HEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0