Dagen som jag skulle vilja hoppa över....

Ja tänk om man kunde få göra det, å bara gå vidare precis som vanligt...
Vår älskade dagmamma gjorde sista dagen idag.
Det känns tomt
Otryggt
Å ovisst
Känns konstigt att man aldrig mer ska få lämna Ebbis på morgonen hos Anette...
Å inte hämta henne mer heller...
Jag kommer nog aldrig mer känna mig lika trygg med ett dagis som med Anette♥
Man vill ju sitt barns bästa!
Ni kanske tycker att jag har förutfattade meningar, men jag har aldrig tyckt om dagis. Tycker där är stökigt å för stora grupper.

Fick några underbart härliga bilder av Anette som jag tänkte dela med mig av...


Ebba å Christoffer sover så sött ihop, vet inte riktigt hur gamla dom kan va, 1,5 år kanske...

Kände kappt igen min lilla skruttunge men jo da hon har vart såhär liten...

Vilken blick... Små söta tomtar!

Mammas lilla skrutthjärta♥

Fyra år och fyra månader!
Så lång tid fick vi din kärlek å trygghet!
Ebba framförallt.
Som du har ställt upp för oss i vått å torrt.
Du har vart Ebbas andra hem.
Vi kommer sakna dig underbara du!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0