OGILLA...

* DAGIS: ja det är inte min grej, att lämna mitt barn där. Såååå opersonligt!!!

* ARBETSFÖRMEDLINGEN: va där och anmälde mig idag, å jag känner redan ångest å panik över ALLA papper å skit som ska skickas å fixas fram å tillbaka...

* LÄGENHETSLETANDE: ja just nu undrar man ju om man nånsin kommer att kunna flytta från mamma...vart ska jag få alla pengar ifrån till en hyra av en lägenhet. A-kassan räcker ju inte sååå långt...

* IDIOTER: finns allt för många i min omgivning...

* GODIS: finns allt för mycket att bli frestad av...

* GRÅTEN: den finns där varje dag i denna "långa uppförsbacke"...

* HÖSTEN: jag vet att jag hyllade den för ett par veckor sen men den är mörk, väldigt mörk å kall, det är lättare med sommaren som är lite varmare å ljusare!! Allt känns bättre, allt blir lättare på nåt sätt...på sommaren!

Klart att det finns mycket i mitt liv som GILLAS men just nu känns det som en låååång uppförsbacke...:(
♥ ♥ ♥Puss till älskade broder och Nellie som finns där för mig, ni är mitt ALLT!!!♥ ♥ ♥
Självklart är ju min lillskrutta mitt lilla lilla hjärta ♥ det mest betydelsefulla i mitt liv!! Fast det har ni nog redan förstått...KÄRLEKEN till sitt barn är obeskrivligt!!! Jag skulle offra mitt liv för mitt barn!!!

♥ KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0