Höst=dax för nya livet!

Höstmörkret infinner sig, det är blandade känslor jag känner iomed det. Älskar ju sommaren å värmen! Men det är något visst med hösten, mörkret, myset, värmeljusen, filten å soffan! Å så säger man ju allttid att nu jädrar ska nya livet börja...å det säger jag i år igen. Vi får väl se hur det kommer gå. Ska iaf försöka träna tre--fyra gånger/vecka. Har man ett träningskort ska man väl utnyttja det. Å så är det inte så mycket jobb inbokat heller, så då får man passa på att gå på träningspass för det är det jag gillar bäst, man blir mer peppad att träna i grupp (är man gammal fotbollsspelare så är man...) Så nu hoppas jag på att motivationen håller i. Å så var det ju det där med maten å allt gott man äter å ja det går oxå bättre. Har gjort upp en liten egen strategi för hur jag ska göra å det har hittills gått bra. Mindre godis å gottsaker har det oxå blivit, har ju ätit massor VARJE dag förut å det funkar ju liksom inte...så nu är det skärpning, iaf under veckorna. Helgen blir det ju mys men med en viss eftertänksamhet.

 SKÖNA SOMMAREN!! LÄNGTAR TILLBAXS...

 Detta är inte helt fel heller...Höst å fina färger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0