Tisdag...4 dagar kvar!!

Nu är det nära alltså...på Fredag åker vi å det ska bli underbart skönt! Började ta fram kläder osv igår, jag har ju en lista att pricka av. Jag är lite av ett planeringsfreak...det ska skrivas listor på både det ena å det andra. Å nu har man ju med sig Ebba åxå det har vi ju inte haft förut, då är det ju lite mer man måste tänka på. Underhållning i bilen på flyget/bussen.

Idag jobbar jag, typ just nu. Fast jag har lite rast just nu. Har slitit hårt idag ska ni veta...NOT! Älskar att gå dagturer. Man går å städar lite, dammsuger,skurar. Å så har jag vart å handlat å uträttat några ärenden. Inväntar barnen å sen klockan tre får jag gå hem! Då ska jag åka iväg å göra några ärenden...handla lite överraskningar t Ebba å fixa med lite annat som ska vara med på resan.

Nä nu ska jag ta ett tag med dammsugaren tror jag...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0