Många bebisar nu...

Ååååå det föds många bebisar i min omgivning just nu.
Först kom ju Teo, Majas lilla skrutt. Han är nu TVÅ månader redan.
Förra veckan kom Sofias andra lilla goding, Tuva.
Å igår så fick Cissi en söt liten dotter, Alicia.

Å så är det ju inte länge kvar tills jag blir faster igen... Jag kommer att bosätta mig hos broder å Nellie. Å va det ska bli mysigt med en liten igen.

Ja det är ju inte för inte som jag blir såååå himla sugen på en EGEN bebis till. Min lilla bebis börjar ju bli så STOR, nästan lite för bekvämt. Inga blöjbyten, tuttar, vaknätter, inte samma pass som förr...listan kan bli lång. Ebba är så himla duktig å redig. Klarar det mesta själv. Imorse vaknade Ebba vid åtta, jag gick inte upp ur sängen förräns halv elva. LYX!! Så skulle man INTE kunna göra om man hade en liten... Men jag behöver inte ens oroa mig för ett andra barn för va jag har för mig så måste man va TVÅ för det...

Va ner till Majs idag å snosade på söta lilla Teo! Jag vill bara ta med honom hem....såååå GO!!


Mitt lilla hjärta! 1 vecka gammal...

VI <3

Skruttan!!

Idag! Stora tjejen som kan det mesta själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0