Livet rullar på...

Ja det gör det. Å det är ju bra det...eller??
Jobbet fortsätter å ringer in mig på turer. Har jobbat inatt...
Å så ringde dom från mitt gamla jobb å undrade om jag kunde komma in å jobba till veckan. Ska kolla upp detta då det är mycket annat som händer till veckan...men jag ska nog få ihop det.

Igår innan jag åkte till jobbet så var jag till Änglarum å hjälpte min kusin med inventeringen osv. Hon ska nämligen ta över butiken så jag har lovat henne att hjälpa till så mycket jag bara kan. Jag tycker ju att sånt där är såååå roligt!! Älskar att pyssla å inreda!! Kul att få komma in å hjälpa till...

Nä nu ska jag duscha, har tränat lite. Sen ska jag iväg å hämta Ebbis för hon ska iväg till VC å ta spruta. (Hawrix) inför resan.

Ha de bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0