Fredag!

1 vecka kvar tills vi sitter på planet ner till Turkiet!!!!!!! Skönt Skönt Skönt Skönt Härligt Härligt Härligt Härligt behöver jag säga mer? Jag längtar just nu mer än någonsin!!!!

Idag har vi haft en mysdag hela dagen. Jag hämtade Ebbis hos dagmamman efter lunchen. Vi har grejjat lite ute, tagit in utemöblerna, sopat å städat lite. Tog oss en tur till broder å Nellie på en fika. Sen åkte vi hem å lagade mat, det blev kyckling, pommes å b.sås...MUMMA!! Till efterrätt blev det marängswiss....riktigt FREDAGSMYS dä!!!
Sen blev det mys i soffan...

Nu sover Ebbis å jag ska snart åxå krypa under täcket men  först måste jag se på VÄRLDENS SNYGGASTE PIRAT, JACK SPARROW!!! Mmmm han skulle jag INTE säga nej till....

Förresten, var det nån som såg "Kändisdjungeln"? Jag va ju inte så impad av det kan jag säga... Svara mig på en sak, Är dom verkligen i djungeln? Tyckte det lät å såg ut som en studio ja... Va tyckte nì??

Nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0