10....

Snart är nedräkningen nere på enkel siffra... Det är ju så man måste packa snart! Det ska bli sååå skönt med SEMESTER!!

Idag har jag vart ner till Vårdcentralen. Jag å Ebbis hade läkartid där. Jag var helt frisk, fysiskt iaf. Ebba däremot fick inte helt godkänt. Läkaren kommer skicka en remiss in till öron, näsa, hals för vidarekoll på hennes näsa, körtlar, polyper vad det nu kan va? Hon andas ju väldigt tungt samt att hon snarkar värre än en vuxen människa. Det är ju tur att människor runt om en reflekterar på sånt som en annan blir lite "hemmablind" på...

Har jobbat på Forsmans (busstationen) idag. Kul att vara tillbaka på ett litet gästspel. Fast det är ju inte där jag vill jobba egentligen men man får ta det man får i dessa tider!

Imöra ska jag nog åka ner till kusin å hjälpa enne i affären. Det ska bli lite ordning å reda på lagret..allt ä bara inkastat där just nu. Jag bara ÄLSKAR att organisera. Å det vet jag att kusin vitamin inte är allt för bra på...hehe!

Nu ska jag kasta in handduken...

Tjingtjong på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0