Torsdag...

Skön torsdag med ledigt hela dagen!!
Har scrappat lite å så har jag varit till Hanna å hjälpt henne med att skruva ihop det sista till köket. Snart är det färdigt å det kommer bli sååå snyggt!

Hämtade Ebba ikväll å det är samma visa varje gång när jag hämtar henne hos pappa. Vi blir osams, hon lyssnar inte på mig, jag får all skit som hon inte vågat ta ut på pappa under veckan. Jag är sååååå trött på detta nu. Å så tycker hon inte om mina nya regler här hemma. Inte mycket jag har ändrat på men det räcker för att hon ska bli rabiat! Får man säga upp sig som mamma? Eller kan man ta tjänsledigt? Ni kanske tycker att jag har "tjänsledigt" varannan vecka...men det känns inte så kan jag säga. Det är väl bara att bita ihop å gilla läget...

Nu ska jag slappa i soffan....det är jag värd tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Fru S

Ett hett tips i föräldrafrågan:

Ta kontakt med kommunen, de anordnar föräldrakurser som heter Komet. Jag går och det är SÅ bra! Kolla in kometprogrammet.se för mer information. Ny kurs till våren tror jag.

Kram från en annan kämpande förälder!

2009-10-23 @ 09:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0