Här är det ju torrare än i öknen...

Snacka om bloggtorka just nu alltså. Ska försöka bättra mig...

Det är väldigt mycket jobb för min del just nu. Ska väl inte klaga, jag behöver alla tider och pengar jag kan få. Har fått ett vikariat nu iaf. Ska gå på schema i 4 veckor. Ska bli väldigt skönt att ha ett schema att gå efter. Det är ju lite fram å tillbaka just nu med tider å det ska passa ihop med när jag har Ebba osv. Men det har löst sig för det mesta. Ebba har vart hos pappa ganska mycket. Jag tackar för att Ebba har världens snällaste pappa! Tänk om man vore helt ensamstående mamma, då skulle det inte va lätt...

Har ändrat lite saker i mitt liv åxå. Jag har alltid varit lite dålig på att sätta gränser när det gäller Ebba. Allt hänger väl ihop med att jag inte mått så bra under en längre tid. Då väljer man sina strider... Iaf, Ebba får nu somna i sin egna säng, vilket hon inte behövt förut. Det har gått ganska bra under veckan, lite gråt å tårar men det har tagit en kvart ungefär så har hon somnat. Så har jag ju ändrat på lite mer saker...orkar inte rabbla allt här men man kan ju säga att Ebba är en ganska lat 4 snart 5-åring. Fast det hon tycker är roligt är hon ju inte lat på i o för sig, klättra, springa iväg dit hon inte ska springa. Nu får hon GÅ själv (ååå va liten hon har varit...)typ tilll å från bilen, in/ut ur affären, listan kan bli låååång på saker hon är lat på men nu ska det bli ändring.

Har även börjat kolla lite smått på flytt till Karlstad. Har ju inte tänkt mig dit förrän till sommaren men det skadar ju aldrig att vara ute i god tid. Har inte riktigt bestämt VART i stan jag vill bo. Ska jag köpa eller hyra. Vart är det bäst skola (för skolstarten närmar sig ju, även om det inte är än på ett tag.) ja frågorna är många... Om någon har något förslag eller egen erfarenhet så skriv gärna i så fall. 

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan. En ny dag imorgon. Jobb HELA dagen!!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0