Gå å lägg dig nu...

Klockan är 01:42 piiip!!
Å jag ska nog gå å lägga mig...hade ju världens sovmorgon imorse.
Hade klockan på nio imorse men när den väl ringde så var jag såååå trött så jag ställde den på tio istället. Å när den väl rindge då, ja då snozade jag å snozade å snozade å snozade...tillslut rinde den inget mer. Så när jag slog upp mina blå så var klockan...ja tro det eller ej men den var 12:30! Panik! Jag börjar ju jobba 14:30. Antagligen så var jag gaaanska så trött. Men efter de senaste veckornas jobb så är det klart att man är trött... NU är jag ledig i FEM dagar! Ska bli skönt med lite välbehövd och välförtjänt ledighet!!

Puss å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0