Å vad jag längtar till jobbet...

Tro det eller ej men det gör jag verkligen. Känns verkligen att man får varva ner där. Här hemma är det just för tillfället väldigt jobbigt! Jag har en dotter som jag inte är helt överrens med i alla lägen. Det är jobbigt! Man står här helt själv...å det är jag som får ta smällen. För hos pappa kommer inte dom känslorna ut. Blääää säger jag bara. Men det har gått bättre idag på em iaf. Vi får hoppas att det är övergående.

Annars idag har vi inte gjort så mycket. Var en sväng till mamma å fikade. Vi tog med oss Oliwer å Fredrik åxå.

Vi tar en dag i taget.
Vinflarran är snart slut.
Å nästa helg blir det en tvådagars!!!
Ni förstår att jag längtar till nästa helg...

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0