Torsdag..

Torsdag redan.Shit va fort veckorna går känns inte som det va längesen det va helg. Å nu är det helg igen.
Hämtade Ebba idag. Byte imöra men tar det en dag tidigare...Jag är ledig imöra så det är skönt å bara va hemma å mysa!

Jobbade natt till idag...å det va ingen rolig natt direkt. Värsta natten på jobbet hittills! Somnade vid tolv vaknade av en boende vid två, som inte somnade om...så klockan fem fick jag nog å gick upp. Tjihooo!! Jag är TRÖTT!!

Ska se på Johan Falk filmerna, har tagit hem de två sista. Tycker dom andra vart sååå bra!

Imöra blir det mys med Ebbis. på kvällen blir det FEST!! Jag å Hanna ska in till stan...kommer nog bli roligt. Ebba ska ha fredagsmys å sova hos kusinerna Elias å Elsa.


Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0