Nu ä jag här igen...

Intensiv vecka med väldigt mycket jobb. Jag bara tackar å tar emot!
Var på dop i helgen. Teo döptes (Anders å Majas son) å det var så fint. Teo va så snäll, sa inte ett knyst.
Just nu är det barnledig vecka. Passar på att njuta (om man nu får säga så?) För det tar på psyket att vara mamma när man inte är i balans själv. Å just nu är det mycket obalans i livet. Många frågetcken...Mycket jobb med min beteendeterapeut, men det går framåt. Å jag är verkligen så glad över att jag äntligen kommit iväg!
Bitar börjar att falla på plats. Det känns ganska bra att äntligen få bena ut detta som har varit en del av mitt liv såååååå länge. KBT...i like it!! No more TTM här inte.

Nä nu ska jag se om nån kan hjälpa mig att byta till vinterdäck.
Jobb i em/kväll/natt sen är jag ledig ända tills på måndag em!!! GILLERT!!!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0