Måndag igen....

Har varit ledig ända sen torsdag. Det har vart skönt men nu ska det bli gött att få åka till jobbet i em. Jobbar natt så jag går av 9 till möran.

Ihelgen har farfar vart här. Fredag-lördag. Kul att få umgås lite med honom. Han har trubbat av lite tycker jag. Han är 86 år och världens piggastemen just nu så är han väldigt skröpplig. Å jag vill inte men han har verkligen gett upp...Han är nöjd med sitt liv,han vill inte leva längre. Han har fått vart frisk hela sitt liv. Nu är han ensam kvar av alla sina syskon. Han har mist båda sina fruar som han vart gift med. Han känner sig ensam å det kan jag förstå. Men jag vill ju inte att han ska gå vidare. Jag är ego och vill ha honom kvar! Älskar min farfar <3

Annars i helgen har vi varit till pappa en sväng. Firat farsdag. Ebba sov kvar hos han så jag fick en barnfri lördagkväll. Härligt! Det blev en flaska vitt å njutning av stillheten.

I veckan ska det börjas med julstädning. Till helgen är det FÖRSTA ADVENT!! MYYYYYYYS!! Älskar verkligen tiden innan jul. Men julen går bara fort förbi med stress stress å åter stress. Julen är verkligen för barnen.

Nä nu ska jag göra något vettigt.

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0