Jag vill ha en lägenhet!!

Jag vill flytta.....NU!!
Jag vill KÖPA en lägenhet...undrar hur det nu ska gå till? Inge fast jobb, ingen handpenning....hmmm?
Har ju ett tag till på sig...nån gång så dyker nog den rätta lägenheten upp. Bara å vänta å se.

I em/kväll är det jobb som gäller....I like it alot!!!
Först ska jag in till stan på KBT...ska bli skönt att få komma dit igen!

Beställde lite kläder från HM förut. Lite julkläder. Ebba kommernog bli mest nöjd tror jag...å jag hoppas jag blir nöjd, man vet ju aldrig när man beställer på internet.

Nu ska jag ladda in lite bilder...kanske dyker det upp några här sen.

Tjing Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mmm håller med, en lägenhet i stan skulle sitta fint. Hoppas du hittar en..

2009-11-18 @ 08:02:29
URL: http://linnea77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0