Ja det duggar inte tätt med uppdateringar....

Jag vet jag vet jag vet....DÅLIG uppdatering senaste tiden. Är inne i en hektisk tid i mitt liv. Det finns andra prioriteringar kan man säga.

Förra veckan tog jag vaccinationssprutan, hade lite ont i armen ett par dagar efter men inga andra biverkningar. Gött dä!
Har dock under helgen fått halsont, men det kan ju av ha andra orsaker brutit ut. Har tagit en tvådagars i helgen. Det va längesen jag hade såååå himla roligt, TVÅ dagar i rad! Fredag så satt jag å Hanna hemma hos mig å förfesta innan vi drog in till stan. Vi har alltid så otroligt roligt ihop. Hanna är BÄST helt enkelt!!! Vi var en sväng till Koriander, inget höjdaställe enligt mig. Så tråkig musik...men sällskapet va desto bättre. Vi satt å töla ett tag sen drog vi till BK å tog nattamaten....väldigt tidigt. Men det va sååååå gott! Sen tog vi en sväng till Pitchers. Träffade en del kända ansikten, det var ett tag sen sist. Kul!! Vi var lite skötsamma å tog nattbussen hem... Kan jag säga att jag längtar såååå mycket till man bor i stan! Då kan man ta en taxi hem SJÄLV utan att bli ruinerad. Det är inget jag helst gör nu om man säger så...500 spänn med taxi till Kil liksom. Så det fick duga med bussen då.
På lördag vaknade jag vid 9.00 hur pigg som helst. Det va bara å sätta igång å greja hela dagen så man inte hinner känna om man är bakis eller ej. Tog en sväng ner till Maja å Anders för lite bebissnooos!!! Mysigt dä. Sen åkte jag hem å tog en timmes promenad i det härliga höstvädret. Var förbi hos Ebba å Fredrik, där det krattades löv å grillades korv å hamburgare. Så fick man mat i magen åxå, inte fel. Efter det så åkte jag ner å la mig i solariet. Gissa om det va skönt att värma upp sig lite. Sen va det bara att åka hem å fixa iordning sig inför kvällen. Vi hade avslutning med korpfotbollen inne hos Alex som bor på Kasernhöjden. Dricka, lekar å en massa skvaller blev det...en kväll helt i min stil!!
Söndag behöver vi ju inte prata på, den va jobbig. Jag va trött, sliten å väääääldigt sugen på Cola.
Å på kvällen sen kom min söta barndomskompis LISA på besök! Lisa bor annars i Barcelona så det är inte så ofta vi träffas. Vi hade myskväll med film, pizza, cola å en massa GODIS!! Det va skitmysigt.
Idag har vi (jag å Lisa) vart en sväng till stan, vi lunchade å tog en kaffe på fik. Helmysigt i detta tråkiga å mörka väder.
Nä nu ska jag gå å dö i soffan...Bakfyllan gör sig mer påmind idag än igår.
Bilder från helgen kommer senare...

Tjing på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0