Å hej hej!!!

Ja då har det gått två dagar sen sist...alltså just nu så går tiden bara sååå fort. Snart är det jul... Puh!

Jaja igår var det jobb hela dagen iaf...sen var det till å åka hem där jag duschade å stupade i säng!!
Idag har vi vart ner till vårdcentralen där Ebba tog vaccinsprutan. Å jag var den dumma mamman efteråt såklart. Men pratade precis med Fredrik å hon hade bara lite ont i armen men ingen feber iaf. Hoppas det håller i sig så.

Å idag hade jag mitt livs första KBT-kontakt. Känns bra! Tror att det kommer att bli bra i slutänden...Ser fram emot nästa veckas möte!!

Nu ska jag ta å jobba lite. Jobbar natt så jag jobbar till 9 imöra sen ska jag hämta skruttan å sen ska vi myyyyyysa!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0