Nya jobbet....

Idag var det första dagen på nya jobbet...har fem stycken brevidgångar innan jag börjar på riktiga schemat. Fick även schemat inför sommaren åxå så jag ska sätta mig ner å skriva in det i kalendern sen så man kan börja planera inför sommaren.
Wow säger jag bara...det kommer bli en tuff å händelserik sommar. Men jag ser fram emot den!

Imorgon blir det till å göra klart tentan som ska vara inne på fredag. Sista tentan som ska in innan examen! Det är nära nu... På onsdag blir det kryssning till Åland. Vi ska på "klassresa" Å det ska bli sååååå roligt!!

Nu ska jag lägga mig å slappa i soffan....Det blev ett kort inlägg men alltid något.

Kram Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0