När ska jag bli klar??

Ja jag har en rapport som ska in på fredag...å jag halar på det hela tiden men jag är ganska klar. Måste bara skriva in det i datorn å fixa till lite grejer. Fast det tar ju tid, särskilt när man tar alla chanser i världen att slippa undan. Jag satt ganska länge efter skolan idag och fick ganska mycket gjort.
Hade tänkt å börja skriva på datorn när jag kom hem (var hemma tidigare idag så jag tänkte skriva innan jag hämtade Ebbis) MEN då ringde Kenny å undrade om han fick bjuda på lunch å det kan man ju inte atcka nej till. Så vi käkade på Sultan, kycklingsallad blev det. Mums!!

Ja sen var det dax å hämta Ebbisen.

Hem å då kände jag inte för att skriva in något på datorn iaf inte det som jag borde gjort...istället satte jag mig och skrev in alla matchtider för korpfotbollen. Är ju lite ansvarig för detta och idag fick jag papper på tider och info osv så jag kände att jag ville få det inskrivet. Som sagt allt för att slippa... Besök gärna vår hemsida, har gjort en för vårt korplag. www.laget.se/BBFBK

Ikväll nu så har vi vart på fotboll i Fagerås. Herrlager spelade... Ebba hittade sig en ny kompis. Eller ja ny å ny, för henne kanske för hon minns inte direkt hur de låg brevid varann å tittade när de va små. Jennifer var namnet å hon har inte tjatat om något annat sen hon kom hem...Jennifer hit Jennifer dit. Jag får ta å ringa till Caroline till veckan så de får leka lite...

Nu ska jag se om Marlene kommer vidare till lördagens stora final. Är inte så intresserad egentligen men det finns inte så mycket annat att se på.

Sen ska jag nog krypa ner under täcket. Har lite å göra imorgon. Ska iväg på kanothajk imöra men det kan vi ta en anna dag.

Å ja hon gick vidare såg jag nu....Grattis!!

Puss å go natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0