Morsdag!

Så var det min dag idag...skulle vara mer än EN gång per år. Jag fick iaf besök av min lilla prinsessa. När jag öppnade dörren så stod min lilla älskling där med en bukett rosor till mamma. *Kärlek* Sen fick jag ju även det jag önskade mig.Ett par hantlar. 2x2 kg...så nu blir det lite bättre styrka i min träning. Vi fikade lite å satt i solen å myste!! Vilket väder det har vart i helgen. Jag är såååå glad att jag har vart ledig. Igår så gjorde jag inte ett skit på hela dagen...satt ute i solen å pressade! Man vet ju aldrig om solen kommer tillbaka... På kvällen kom världens bästa Hanna hit. Vi hade en grillkväll. Det var så underbart mysigt å trevligt!! God mat å gott vin.Det blev en kväll som slutade på krogen...det var mycke folk ute.Vi hade en såå trevlig kväll!! Tack för det söta du!! Idag har man ju vart lite seg men på kvällningen så var jag ute å gick sen körde jag ett träningspass framför tvn. (45 min) Kan ju säga att det var ett tag sen sist...det har vart lite mycket på sistone. Men nu ska jag försöka komma igång lite igen. Idag har jag gjort premiären på min nya SPIKMATTA. Wow va det gjorde ont alltså...men det ska det göra de första gångerna. (säger folk iaf) Vi får väl se om det hjälper för min rygg och nacke. Jag får väl härda ut. Så här i efterhand så känner jag mig avslappnad...kommer nog att somna skönt. Imorgon blir det till å ta bilen till skolan. Det är ju bara den här veckan kvar sen är det ju slut på åkandet. Å då lönar det sig inte att köpa ett kort, så jag tar bilen istället. Kan va skönt det å så man får åka hem när man känner för det. Det är ju ändå sista veckan å man vill ju inte stressa till tåget utan man vill njuta av den sista tiden med världens bästa KY-klass!! Spec-ass 09 Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0