Mammas älskling sover nu...

Ligger i mitt knä å snarkar...å va det är skönt att ha henne här igen. Särskilt när man vet att det blir en kort vecka den här veckan. Ska jobba på söndag så då blir det till å lämna bort henne å sen åker jag på kryssning på onsdag så då lämnar jag henne. Kommer hem sent på torsdag å sen ska jag jobba kväll på fredag. Fick ju Ebbis en dag tidigare den här veckan åxå...Fredrik jobbar imorgon å dagmamman har ledigt. Så istället för att dra upp henne tidigt till möran och för att jag ska slippa gå upp för tidigt så fick det bli så... Myyyyyyys!!!!

Nu skulle jag behöva göra klart tentan i NPF åxå men jag tror inte att jag orkar det idag, det får bli imöra. Jag har ju skrivit ner det mesta iaf, det ska bara skrivas in i datorn å skickas iväg...fast man ska få ihop det tillen bra text åxå. Det är ju inte alltid det lättaste...

Vi var med in till stan idag, Kenny å Fredrik var å handlade virke. Jag å Ebbis köpte skor, det blev TRE par till Ebba. Å gissa om hon va stolt över sina nya fina rosa skor MED klack ;-) Jag skulle ha köpt en ny filofax/kalender men det fanns inte en enda på hela bergvik. Det skulle komma in till veckan...min tar slut nu i Juni å jag vill ju ha lite koll på HELA sommaren, hur jag ska jobba. Så det får väl bli en sväng in till stan till veckan igen. På tal om schemat så känns det väldigt bra när jag har kollat igenom det. jobbar två helger på hela sommaren+en söndag. Helt okej. Trodde liksom att jag som NY vikarie skulle åka på att jobba de flesta helgerna. Så jag är mer än nöjd!!!

Hanna har vart här ikväll, vi har suttit å tölat lite...alltid lika kul! Ebba va med å tjöta åxå...för det är hon bra på!!

Nu ska jag lägga mig å sova snart...ska bara kolla runt lite på nätet först!

Puss å Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0