I´m back!!

Jora det ä jag...ÄNTLIGEN är flytten klar och internet installerat!! Nu kan man börja leva livet normalt igen! Som jag har längtat...internet är tillbaka på både gott och ont. Skulle egentligen behöva skriva på min rapport men jag hittar liksom inte orden som ska ner på pappret. Hoppas på att hitta det snart...inom det närmaste iaf för den ska vara inne på fredag. Har lite tid imorgon för då slutar vi vid lunch så då ska jag åka hem å sätta mig i lugn å ro INNAN jag hämtar Ebba. På onsdag ska vi på kanothajk med klassen. Jag ska dock inte med å paddla utan ska åka ut med båt till ön å bara umgås med klassen. Sen hem direkt på kvällen. Så då hinner jag skriva lite på onsdag åxå....

Idag ringde dom från stället jag ska jobba på i sommar. På fredag ska jag dit och prata med dom å kolla lite på stället....ska bli spännande! Å det ska bli så roligt å få börja med något nytt är såååå trött på allt som har med korv, kaffe å godis att göra. Nu ska jag jobba med dom som verkligen behöver MIN hjälp! Hoppas även på att få mitt schema inför sommaren så man kan börja planera om det är något man ska göra. Jag å Hanna ska en sväng till Stockholm det är det enda jag vet men det är ju kanske dax att ta tag i det snart.

Nä nu ska jag inte sitta här å fördriva tiden...har ju GANSKA mycket att göra.

Kul att va tillbaka!!

Kramelikram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0