Hemma igen!!

Japp då va man tillbaka i tråkiga Kil igen. Fan va tråkig den här lilla hålan är!! Kryssning till Åland va helt underbat rolig å måste defenitivt göras om inom det närmsa. Första cidern knäcktes kvart över elva på fm igår sen va det fullt ös till fem imorse. Sov till halv nio sen var det bara å gå upp å käka lite frulle. Det va ganska lätt å gå upp trots den lilla sömn som man fått. Det var gott att få lite mat i magen. Jag å Kim (som jag delade hytt med)gick ner till hytten för att sova lite. Det gick sådär...sov väl en timme eller nåt. Packade väskan, gjorde iordning oss sen gick vi upp till tax free butiken. Köpte lite godis till Ebbis å en ny parfym till mig. Det blev en Paris Hilton...mmmm va den luktade gott!!! Sen var det bara en evighets resa med buss hem...åååå va tråkigt!! Men nu är jag hemma å det ska bli så skönt att få sova å ta igen lite sömn! Imorgon ska jag jobba eller ja gå brevid... Å så måste jag ner till banken för å införskaffa en ny dosa så jag kan betala räkningarna. Hittar inte den andra... Sov gott! Det ska jag göra iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0