Helgen som gått...

Helgen har gått fort förbi....
LÖRDAG!!!!
*Tränade med korplaget, lördag morgon
*Va in till stan, systemet, IKEA,obs
*Var upp till husbåten en sväng
*Hem å fixa lite...
*Handlade inför kvällen
*Grillning med Ebbis,Fredrik, Jonas å Emelie
*Utgång, ankan å månen
*Natta....

SÖNDAG...
*Va lite lätt sliten men det va bara å gå upp
*Fixade å städade inför Me & I party som skulle va hemma hos mig
*Bakade, brownies å äppelpaj
*Gästerna kom å vi fick se fina kläderna
*Jag köpte en klänning till mig å en till Ebbis. Vi kommer bli lika...prinsesskronor på! Passar ju bra till två snygga prinsessor...
*Solade!! Underbart väder idag!!
*Käkade pizza...det va år å dar sen jag gjorde det kan jag säga.
*Var ute å gick med Carro å Emelie
*Klippte gräset...shit va jag kommer ha ont i axlarna imöra
*Duschade å intog soffan med cola å lite godis.

Nu blir det sängen. Imorgon blir det skolan igen.

Puss å kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0