Fredag....

Ja då var fredagen den 22 maj snart slut...
Dagen har bestått av följande:
*Mysmorgon med hjärtat!
*Jag pluggar vidare på min absolut sista tenta som ska vara inne idag
*Ebba får besök av kusin Elias, dom leker i TYSTNAD i flera timmar, sköt dä för då får jag plugga i fred!
*Vi käkar lunch å jag inser när jag väl står och gör maten att mjölken är slut...så det blev inga stuvade makaroner. Vanliga vattenmakaroner å biffar kvar från igår fick det bli istället
*Pluggar vidare...barnen leker
*Vi blir tillfrågade om nattbesök...självklart sa vi!!
*Ä nog färdig med tentan...en förhoppning iaf!!
*Tar med barnen å går ut.
*Barnen cyklar
*Ja intar äntligen förrådet...ska städa å lägga iordning allt som står i kassar därute. Nu ska de ner i flyttkartongerna som är sparade sen flytten.
*Hinner packa ett par kartonger...
*Nattbesöket kommer....OLIWER!! Fasters lilla älskling!
*Snart är det kväll å vi gör fredagsmys. LASAGNE!! Mumma...Barna äter som aldrig förr!!
*Godis!! å nu står magen ut i fyra hörn.
*Efter mycket lek å bad så slocknar barnen brevid mig i soffan...MYYYYYYS!!!!
*NU ska jag lägga mig...ä trött!!
*Imorgon...ja vad ska vi göra då? Den som lever får se...
Puss å go natt på er!!

Håll tummarna nu för min tenta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0