Det var ett tag sen nu...

Men shit va mycke jag har haft å göra de senaste dagarna...nu är iaf rapporten inlämnad. Gjorde det ssista idag men den blev inte alls lika bra som den förra. Hade liksom ingen motivation den här gången...hittade inte orden riktigt. Men nu är den inlämnad, det får bära eller brista.

Lämnade Ebbis hos dagmamman imorse. Jag skulle in till mitt nya jobb på besök. Wow säger jag bara...jag kommer ha en riktig utmaning i sommar. Kul å se hur det ser ut och även höra lite om vilka jag ska jobba med i sommar. Det var inga barn där idag, dom var i skolan. Jag kollade runt på lokalerna och fick information om både de boende och lite annan rutin info. Jag kan bara säga att det kommer bli en rolig å händelserik sommar, en erfarenhet rikare i livet. Vi bokade in 5 olika tider som jag ska gå brevid innan jag går på det riktiga schemat... 4 boende finns det på hemmet. Allt från autism till AD-HD problematik....lite blandat hit å dit. Som sagt en utmaning jag ser fram emot. Tror att det kommer passa mig som handen i handsken!!

Var till IKEA efter besöket på jobbet. Men min hylla fanns inte inne. Den skulle komma in imorgon...konstigt att den kommer in på en lördag men det är väl kanske möjligt. Så jag får ta en sväng in imorgon. Köpte iaf lite annat smått å gott bla två kökslampor till köket. Var in på Stadium å köpte ett par nya fotbollsskor. 199:- alldeles ypperligt bra pris för min plånbok!! Va in på systemet å inhandlade lite....man vet ju aldrig vad som händer imorgon kväll.

Imöra är det fotbollsträning som står först på schemat...sen blir det väl en sväng in till IKEA å se om hyllan kommit in.

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0