Dålig uppdatering...jag vet!!

Ja de sista dagarna så har det varit lite för mycket för Helena Nilsson. Jag fattar inte varför man inte kan få köpa sig lite mera tid ibland. Det har vart väldigt mycket med fotbollen, fixa hit å fixa dit, ringa å sms:a. Å så har man skolan. Å så ska man städa,tvätta,diska. Å sen har jag ju faktiskt en dotter som just nu suger musten ur sin mamma, retar gallfeber på mig!! Men det hör väl till åldern,tråkigt är ju bara att hon inte beteer sig så mot sin far. Men han har väl vart sträng från början, det har ju inte jag å det får jag sota för nu i efterhand! Nu är snart skolan slut så då behöver man inte stressa upp sig för det. Då får man ett jobb som man ska stressa upp sig för istället. Men jag ser fram emot det, ska bli såååå kul! Imorgon bär det iväg på "studieresa" som vi kallar det. Ålandskryssning med hela klassen!! Vi ska ha så jäkla kul...kommer va lite sliten på torsdag bara, men men det får väl gå det mä. Idag har mamma fyllt år så vi har varit iväg å firat henne med blommor å present, passade på å ge henne morsdag presenten nu åxå. Nä nu ska jag gå å lägga mig. Måste upp i tid imorron så man hinner allt man ska göra innan man åker iväg. Svägerskan agerar taxi åt mig å Ebba imöra. Ska ju ta tåget från stan t Kristinehamn där vi går på busssen till Stockholm. På vägen hem på torsdag så åker vi hela vägen t KSD. Puss å hej på er!!

Kommentarer
Postat av: Fru S

Nä, jag tror att de är så mot mammor helt enkelt. Sen säger de ju att de spelar ut mest mot dem som de känner sig trygga med - så ta det positivt, även om jag vet att det är svårt...

2009-05-27 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0