Då var premiären gjord...

Å den gick ju bra. Vi vann med 1-6!!! Kolla in gemsidan för matchreferat osv www.laget.se/bbfbk

Annars har det vart det vanliga idag...Imorse var det såååå jobbigt å gå upp ur sängen, jag trodde aldrig att jag skulle komma upp. Men tillslut så... Det bar iväg till skolan å den dagen gick fort som vanligt. Fattar inte riktigt men det är bara TVÅ veckor kvar i skolan, tyckte inte det var längesen som vi satt första dagen i skolan å ingen kände ingen. Fast det är ju som man säger "Tiden går fort när man har roligt" Kommer verkligen sakna alla underbara i klassen. Nästa vecka går vi bara två dagar för på onsdag bär det iväg på kryssning. Det ska bli helt sjukt kul!! Sen är det sista veckan...å den kommer ju gå superfort. Sen börjar det verkliga livet igen...UTAN csn varje månad.

Imorgon ska jag "gå brevid" på nya jobbet. Det ska bli så roligt å träffa alla på boendet å all personal. 14.30-21.00 ska jag jobba så det blir inge slöpass här inte.

Nu ska jag se klart på Seinfelt sen blir det SÄNGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0