Ååå va jag saknar internet...

Ja saknaden är total...känner mig handikappad, lite som när man glömt mobilen hemma. Är just nu hos Fredrik å lånar datorn å sitter hos Ebba under tiden som han tränar. Passar på å snosar lite på min älskling. Fast hon är mer eller mindre lite terrorist mot mig. hon testar ALLA gränser som finns på denna jord...det är inte roligt alla gånger kan jag säga. Men det hör väl till åldern....eller??

Va ut å gick en sväng idag efter skolan. Det va skönt. Underbart att få rensa huvudet lite...även om jag inte tänker på så mycket men det ä bara skönt att få gå en promenix med bra musik i öronen.

Nu ska jag surfa vidare...

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0