Underbara MARY KAY lördag!!!

Ja imorse ringde klockan 05,00 piiiiip! Klockan sex så gick färden mot storstaden Göteborg. Vi var en bil med sex taggade brudar som skulle iväg på karrärs konferens ja fint ska det va i stan ska man bo! Hehe... Iaf  det handlade ju alltså om Mary Kay hela dagen. Å det var sååå himla underbart att se alla dessa kvinnor som bara sprudlar av energi...å jag vill åxå!! Det var iaf en givande dag med mycket inspiration!!! Det är helt otroligt egentligen när man hör om vissa av kvinnorna som har jobbat sig upp i karriären...en av kvinnorna som är national sales director har jobbat med Mary Kay i 13 år tror jag det var å hon har hittils fått ut en bonus på ja hör nu på noga...cirkus 30 MILJONER SVENSKA KRONOR!! Inte undra att man blir taggad när man har vart iväg.... Hon är inte ensam....min förebild som heter Lena Qvist, å vilken kvinna!! Man blir bara sååå glad när man ser henne hon fullkommligt sprudlar!! Å jag är med i hennes unit.... Inte sista gången jag var på en konferans.

Väl hemma så åkte jag å hämtade Ebbis som har vart hos sina kusiner på Hagvägen sen igår. Hon hade haft krupp i natt å det verkar som det blir det i natt igen...kraxar som fasiken. Å då åker jag till akuten för jag har inget kvar av varken mollipecten eller bricanylen så det ä lika bra å åka in å få nytt utskrivet. Sandra ringde för övrigt inatt å undrade lite hur jag brukar göra vid krupp då INGEN av hennes TRE barn nånsin haft det. Jag va lite trött när jag svarade så jag vet inte riktigt vad jag svarade...men det hade gått bra iaf tillslut. De hade stått ute ett tag sen hade de lagt sig i Kevins säng, det ä lite svalare i hans rum. Jag hade inga svårigheter att somna om inatt heller efter Sandra ringt, trotts det kontrollfreak jag är. Hoppas på en lugn natt....har ingen lust att åka in till stan å sitta på akuten i tid å otid.

Nu ska jag ta en nattmacka å lite gött å dricka till...hade ju tänkt å ta ett par glas vin men det får nog vänta ifall jag måste köra bil inatt...

Förresten vad hände i Melodifestivalen egentligen?? Hur i helsike kunde den låten vinna??? Jag förstår inget alls... Pinsamt å skicka ner henne till den stora finalen. Fast jag skulle ju inte bli förvånad om hon går å vinner hela skiten...

Tack å hej för mig!!

Go Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0