Underbara lördag!!!

Hade satt klockan på 10 för att veta att jag skulle komma upp i tid...solen sken å det var så lätt att gå upp ur sängen. Klädde mig för att åka upp till Höjda å ta en power walk med stavarna. Trodde ju inte att det skull vara så mycket snö kvar i spårena. Det var tom dom som åkte skidor fortfarande...men jag trödde på ändå i spåret. Jag hade juiaf stavarna med mig ;-) det var bara skidorna som fattades! Gick i ungefär 50 minuter. Sen åkte jag hem å körde ett styrkepass på 45 minuter så nu får det räcka för idag. Imöra blir det på sin höjd en promenad...för då orkar jag nog inte mer.

Ikväll blir det som sagt äntligen TJEJFEST!! Hemma hos Fia, vi ska käka å dricka gott å så kan jag tänka mig att det blir en del singstar åxå...Jag ska ha med mig kameran!!! Längtar.... Å så är det ju ROCK tema på festen så det blir myyyyycke make idag! Kläder jag ska ha på mig: Svart kjol, röda leggings, svarta stövlar, t-shirt med rock tryck på. Tror jag ska våffla håret åxå...ä inte det lite rockigt?? Ska försöka få en bild på mig så får ni se hur det blir...

Nu ska jag ringa en massa telefonsamtal, ska boka in hudvårdsklasser. Närmare bestämt ÅTTA stycken! Ska göra en Perfekt start!! Tror inte det ska bli några problem.

Sen ska jag ta en sväng till broder på kaffe!! 

Ha en skön dag i solen!! Det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh, gud va snyggt! fotar du din look. självklart våfflat ! Ha de bäst!

2009-03-21 @ 19:13:48
URL: http://partystudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0